Stranded Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hrabeme se v inf souborech - 1. Přídáváme předměty - Jídlo

Goto down

Hrabeme se v inf souborech - 1. Přídáváme předměty - Jídlo Empty Hrabeme se v inf souborech - 1. Přídáváme předměty - Jídlo

Příspěvek pro Tomas Fri Jul 18, 2008 2:24 pm

Tento tutoriál by vám měl pomoci v základu modování Stranded 2
Otevřeme si složku sys a soubor items_edible.inf vidíme různé položky, zkopírujeme si třeba to druhé, takže si zkopírujete:

### Maso (opecene)
id=10
name=Maso (opecene)
group=food
icon=gfx\friedmeat.bmp
model=gfx\friedmeat.b3d
scale=0.15
mat=flesh
weight=500
info=Velky Kus Opeceneho Stavnateho Masa
rate=3000
script=start
on:eat {
process "eating",1000;
eat 10,32,15,0;
}
script=end


a dáte to na úplný konec souboru pod

### Cerv
id=119
name=Cerv
group=food
icon=gfx\worm.bmp
mat=flesh
weight=10
info=Maly Cerv. Muzu Ho Pouzit jako Navnadu Pro Ryby
script=start
on:eat {
process "eating",1000;
eat 0,5,4,0;
}
on:use {
msg "Will be used as bait";
msg "when I fish!";
}
script=end


Tak, a začneme poupravovat hodnoty

### Maso (opecene) - Toto je pouze pro vás, a ve hře se to nezobrazí, je to jen pro přehlednost a my uděláme třeba jablko tak si dejte třeba ### Jablko ale můžete tam klidně nechat ### Maso (opecene) ve hře to nebude mít žádný vliv

id=10 - Číslové označení předmětu, pokud číslo není volné poznáte pouze při spuištění hry kdy vyskočí hláška ve stylu Object with id 10 already exists as "Maso (opecene)" já doporučuji dát id=255 protože to rozhodně nebude zabrané

name=Maso (opecene) - Toto se zobrazuje ve hře a toto je reálný název předmětu jaký uvidíte když napříklád jídlo seberete, takže my si dáme name=Jablko

group=food - Skupina, snad není potřeba dále vysvětlovat

icon=gfx\friedmeat.bmp - Ikonka jakou uvidíme v inventáři, takže my si dáme icon=gfx\apple.bmp ikonku umístíte do složky gfx

model=gfx\friedmeat.b3d - Model předmětu který uvidíte například když bude jídlo pohozené na zemi, náš model je apple.b3d takže to bude vypadat model=gfx\apple.b3d, Stranded II zvládne dvě přípony modelů, a to je .b3d a .3ds

scale=0.15 - Velikost předmětu, je třeba pořád zkoušet přidávat a ubírat, než se vám velikost předmětu ve hře bude zdát vhodná

mat=flesh - Materiál ze kterého je jidlo vyrobeno, dá se to poznat když do oběktu ve hře bušíte rukama, takto bude mít zvuk jako maso, když dáme třeba wood, bude to zvuk jako dřevo

weight=500 - Váha předmětu, 1000 je 1kg

info=Velky Kus Opeceneho Stavnateho Masa - Toto je popis předmětu co uvidíte ve hře, my si dáme třeba "Hmm, chutne a krupave jablko" ale pozor! nesmíte používat diakritiku

rate=3000 - Rychlost v jakých intervalech můžete jablko házet

script=start, script=end - Tímto začíná a končí skript předmětu

on:eat {
process "eating",1000;
eat 10,32,15,0;
} - Toto je už samotný skript on:eat znamená že se skript spustí když jablko začneme jíst
process "eating",1000; je co se bude dít, takže process musíte nehcat, místo eating si napíšeme třeba "jezeni jablka" a 1000 je čas, takže ho budeme jíst jednu vteřinu, eat 10,32,15,0; - toto je kolik vám jablko přidá života , zažene hladu a žízně, takže nám jablko přidá 10 zdraví, ubere 32 hladu, 15 žízně a žádnou únavu, pokud chcete aby po jablku byla velká žízeň například, tak místo 15 napíšete -15 a rázem neubyde 15 žíszně ape přibyde

Tak, a to je asi vše k přidávání jídla
Tomas
Tomas
Admin
Admin

Po?et p?ísp?vk? : 2459
Join date : 10. 09. 07

Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru

- Similar topics

 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru