Hrabeme se v inf souborech - 1. Přídáváme předměty - Jídlo
Stranded Forum :: Modding :: Tutoriály
Strana 1 z 1
Hrabeme se v inf souborech - 1. Přídáváme předměty - Jídlo
Tento tutoriál by vám měl pomoci v základu modování Stranded 2
Otevřeme si složku sys a soubor items_edible.inf vidíme různé položky, zkopírujeme si třeba to druhé, takže si zkopírujete:
### Maso (opecene)
id=10
name=Maso (opecene)
group=food
icon=gfx\friedmeat.bmp
model=gfx\friedmeat.b3d
scale=0.15
mat=flesh
weight=500
info=Velky Kus Opeceneho Stavnateho Masa
rate=3000
script=start
on:eat {
process "eating",1000;
eat 10,32,15,0;
}
script=end
a dáte to na úplný konec souboru pod
### Cerv
id=119
name=Cerv
group=food
icon=gfx\worm.bmp
mat=flesh
weight=10
info=Maly Cerv. Muzu Ho Pouzit jako Navnadu Pro Ryby
script=start
on:eat {
process "eating",1000;
eat 0,5,4,0;
}
on:use {
msg "Will be used as bait";
msg "when I fish!";
}
script=end
Tak, a začneme poupravovat hodnoty
### Maso (opecene) - Toto je pouze pro vás, a ve hře se to nezobrazí, je to jen pro přehlednost a my uděláme třeba jablko tak si dejte třeba ### Jablko ale můžete tam klidně nechat ### Maso (opecene) ve hře to nebude mít žádný vliv
id=10 - Číslové označení předmětu, pokud číslo není volné poznáte pouze při spuištění hry kdy vyskočí hláška ve stylu Object with id 10 already exists as "Maso (opecene)" já doporučuji dát id=255 protože to rozhodně nebude zabrané
name=Maso (opecene) - Toto se zobrazuje ve hře a toto je reálný název předmětu jaký uvidíte když napříklád jídlo seberete, takže my si dáme name=Jablko
group=food - Skupina, snad není potřeba dále vysvětlovat
icon=gfx\friedmeat.bmp - Ikonka jakou uvidíme v inventáři, takže my si dáme icon=gfx\apple.bmp ikonku umístíte do složky gfx
model=gfx\friedmeat.b3d - Model předmětu který uvidíte například když bude jídlo pohozené na zemi, náš model je apple.b3d takže to bude vypadat model=gfx\apple.b3d, Stranded II zvládne dvě přípony modelů, a to je .b3d a .3ds
scale=0.15 - Velikost předmětu, je třeba pořád zkoušet přidávat a ubírat, než se vám velikost předmětu ve hře bude zdát vhodná
mat=flesh - Materiál ze kterého je jidlo vyrobeno, dá se to poznat když do oběktu ve hře bušíte rukama, takto bude mít zvuk jako maso, když dáme třeba wood, bude to zvuk jako dřevo
weight=500 - Váha předmětu, 1000 je 1kg
info=Velky Kus Opeceneho Stavnateho Masa - Toto je popis předmětu co uvidíte ve hře, my si dáme třeba "Hmm, chutne a krupave jablko" ale pozor! nesmíte používat diakritiku
rate=3000 - Rychlost v jakých intervalech můžete jablko házet
script=start, script=end - Tímto začíná a končí skript předmětu
on:eat {
process "eating",1000;
eat 10,32,15,0;
} - Toto je už samotný skript on:eat znamená že se skript spustí když jablko začneme jíst
process "eating",1000; je co se bude dít, takže process musíte nehcat, místo eating si napíšeme třeba "jezeni jablka" a 1000 je čas, takže ho budeme jíst jednu vteřinu, eat 10,32,15,0; - toto je kolik vám jablko přidá života , zažene hladu a žízně, takže nám jablko přidá 10 zdraví, ubere 32 hladu, 15 žízně a žádnou únavu, pokud chcete aby po jablku byla velká žízeň například, tak místo 15 napíšete -15 a rázem neubyde 15 žíszně ape přibyde
Tak, a to je asi vše k přidávání jídla
Otevřeme si složku sys a soubor items_edible.inf vidíme různé položky, zkopírujeme si třeba to druhé, takže si zkopírujete:
### Maso (opecene)
id=10
name=Maso (opecene)
group=food
icon=gfx\friedmeat.bmp
model=gfx\friedmeat.b3d
scale=0.15
mat=flesh
weight=500
info=Velky Kus Opeceneho Stavnateho Masa
rate=3000
script=start
on:eat {
process "eating",1000;
eat 10,32,15,0;
}
script=end
a dáte to na úplný konec souboru pod
### Cerv
id=119
name=Cerv
group=food
icon=gfx\worm.bmp
mat=flesh
weight=10
info=Maly Cerv. Muzu Ho Pouzit jako Navnadu Pro Ryby
script=start
on:eat {
process "eating",1000;
eat 0,5,4,0;
}
on:use {
msg "Will be used as bait";
msg "when I fish!";
}
script=end
Tak, a začneme poupravovat hodnoty
### Maso (opecene) - Toto je pouze pro vás, a ve hře se to nezobrazí, je to jen pro přehlednost a my uděláme třeba jablko tak si dejte třeba ### Jablko ale můžete tam klidně nechat ### Maso (opecene) ve hře to nebude mít žádný vliv
id=10 - Číslové označení předmětu, pokud číslo není volné poznáte pouze při spuištění hry kdy vyskočí hláška ve stylu Object with id 10 already exists as "Maso (opecene)" já doporučuji dát id=255 protože to rozhodně nebude zabrané
name=Maso (opecene) - Toto se zobrazuje ve hře a toto je reálný název předmětu jaký uvidíte když napříklád jídlo seberete, takže my si dáme name=Jablko
group=food - Skupina, snad není potřeba dále vysvětlovat
icon=gfx\friedmeat.bmp - Ikonka jakou uvidíme v inventáři, takže my si dáme icon=gfx\apple.bmp ikonku umístíte do složky gfx
model=gfx\friedmeat.b3d - Model předmětu který uvidíte například když bude jídlo pohozené na zemi, náš model je apple.b3d takže to bude vypadat model=gfx\apple.b3d, Stranded II zvládne dvě přípony modelů, a to je .b3d a .3ds
scale=0.15 - Velikost předmětu, je třeba pořád zkoušet přidávat a ubírat, než se vám velikost předmětu ve hře bude zdát vhodná
mat=flesh - Materiál ze kterého je jidlo vyrobeno, dá se to poznat když do oběktu ve hře bušíte rukama, takto bude mít zvuk jako maso, když dáme třeba wood, bude to zvuk jako dřevo
weight=500 - Váha předmětu, 1000 je 1kg
info=Velky Kus Opeceneho Stavnateho Masa - Toto je popis předmětu co uvidíte ve hře, my si dáme třeba "Hmm, chutne a krupave jablko" ale pozor! nesmíte používat diakritiku
rate=3000 - Rychlost v jakých intervalech můžete jablko házet
script=start, script=end - Tímto začíná a končí skript předmětu
on:eat {
process "eating",1000;
eat 10,32,15,0;
} - Toto je už samotný skript on:eat znamená že se skript spustí když jablko začneme jíst
process "eating",1000; je co se bude dít, takže process musíte nehcat, místo eating si napíšeme třeba "jezeni jablka" a 1000 je čas, takže ho budeme jíst jednu vteřinu, eat 10,32,15,0; - toto je kolik vám jablko přidá života , zažene hladu a žízně, takže nám jablko přidá 10 zdraví, ubere 32 hladu, 15 žízně a žádnou únavu, pokud chcete aby po jablku byla velká žízeň například, tak místo 15 napíšete -15 a rázem neubyde 15 žíszně ape přibyde
Tak, a to je asi vše k přidávání jídla
Tomas- Admin
- Po?et p?ísp?vk? : 2459
Join date : 10. 09. 07
Stranded Forum :: Modding :: Tutoriály
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|