Kamery
3 posters
Stranded Forum :: Modding :: Editor map
Strana 1 z 1
Kamery
Chtěl bych se zeptat na scripty ohledně kamer!!! Díval sem se na to z adventure ostovů,jenže jak sem to viděl,tak mě málem kleplo!!! Čumím na to půl hodiny a stejně s toho vím ho**o,tak se ptám tady!!! Vůbec nerozumím těm číslům a těm příkazům!!! dávám tu příklad z adventure ostrovu 05,jak odjíždíte nakonci s tou lodí!!
//~shipoutro
on:use {
unitpath $realship,62;
seqstart;
setcam 0,63;
movecam 0,8000,64;
cammode 0,1,"unit",$realship;
seqfade 0,1000,255,255,255,2;
seqsound 0, "fx_shocking.mp3";
seqfade 6000,8000,0,0,0,1;
seqevent 8000,"nextmap","unit",$realship;
}
seqfade,event,setcam,movecam,cammode,toto nechápu!!!
dík za odpovědi
// Edited by Tomas : příště sprostý slova vytečkuj
//~shipoutro
on:use {
unitpath $realship,62;
seqstart;
setcam 0,63;
movecam 0,8000,64;
cammode 0,1,"unit",$realship;
seqfade 0,1000,255,255,255,2;
seqsound 0, "fx_shocking.mp3";
seqfade 6000,8000,0,0,0,1;
seqevent 8000,"nextmap","unit",$realship;
}
seqfade,event,setcam,movecam,cammode,toto nechápu!!!
dík za odpovědi
// Edited by Tomas : příště sprostý slova vytečkuj
Simer007- První Ztroskotání
- Po?et p?ísp?vk? : 9
Join date : 30. 10. 07
Kamery
Hmm.. jak vidím tak nejsem sám co nic neví za sprostý slovo se omlouvám
Simer007- První Ztroskotání
- Po?et p?ísp?vk? : 9
Join date : 30. 10. 07
Re: Kamery
Skús to potupne meniť a uvidíš čo znamenajú tie čísla. Hmm... tie tri 255 za sebou vyzerajú podozrivo. Nebude to farebný filter?
BlueWolf- Ban
- Po?et p?ísp?vk? : 56
Join date : 11. 09. 07
Re: Kamery
Tak si to rozoberme(neviem o tom nič viac ako vy)
//~shipoutro [názov skriptu]
on:use { [zadefinovanie use]
unitpath $realship,62; [lod ide po trase realship, ID 62-tam lod začína]
seqstart; [štart sekvencie][/i]
setcam 0,63; [prvé čislo bude asi začiatočný čas(v milisekundách) druhé bude ID daľšej zastávky(ktorou sa definuje trasa)]
movecam 0,8000,64; [pohyb kamery v trvaní od 0 do 8000 milisekúnd smerom k zastávke ID 64]
cammode 0,1,"unit",$realship; [mod kamery, myslím že podla tohto má sledovať loď-"unit",$realship]
seqfade 0,1000,255,255,255,2; [fade znamená niečo ako zmiznutie, je to názov efektu ked obrazovka postupne sčernie. toto by malo byť ono.
1.hodnota sú milisekundy na začiatku sekvencie, 2. hodnota trvanie v milisekundách(koniec sekvencie), dalšie
tri hodnoty to bude RGB hodnota pre bielu farbu a to posledné netuším]
seqsound 0, "fx_shocking.mp3"; [toto je jasné, prehrá zvuk]
seqfade 6000,8000,0,0,0,1; [opäť fade tentoraz na čiernu farbu]
seqevent 8000,"nextmap","unit",$realship; [koniec sekvenicie číslo je hodnota v milisekundách, v tom momente nás posiela do ďalšej mapy]
}
//~shipoutro [názov skriptu]
on:use { [zadefinovanie use]
unitpath $realship,62; [lod ide po trase realship, ID 62-tam lod začína]
seqstart; [štart sekvencie][/i]
setcam 0,63; [prvé čislo bude asi začiatočný čas(v milisekundách) druhé bude ID daľšej zastávky(ktorou sa definuje trasa)]
movecam 0,8000,64; [pohyb kamery v trvaní od 0 do 8000 milisekúnd smerom k zastávke ID 64]
cammode 0,1,"unit",$realship; [mod kamery, myslím že podla tohto má sledovať loď-"unit",$realship]
seqfade 0,1000,255,255,255,2; [fade znamená niečo ako zmiznutie, je to názov efektu ked obrazovka postupne sčernie. toto by malo byť ono.
1.hodnota sú milisekundy na začiatku sekvencie, 2. hodnota trvanie v milisekundách(koniec sekvencie), dalšie
tri hodnoty to bude RGB hodnota pre bielu farbu a to posledné netuším]
seqsound 0, "fx_shocking.mp3"; [toto je jasné, prehrá zvuk]
seqfade 6000,8000,0,0,0,1; [opäť fade tentoraz na čiernu farbu]
seqevent 8000,"nextmap","unit",$realship; [koniec sekvenicie číslo je hodnota v milisekundách, v tom momente nás posiela do ďalšej mapy]
}
Killer- Ban
- Po?et p?ísp?vk? : 296
Join date : 11. 09. 07
Age : 33
Stranded Forum :: Modding :: Editor map
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|